قرآن ،کتاب هدایتگر

چاپ این صفحه
قرآن ،کتاب هدایتگر
تبلیغات
لیست دانلود بهترین نرم افزارها
آخرین نظرات
  • ۳۰ شهریور ۹۳، ۲۳:۳۲ - محمد سجاد
    ممنون

اوقات شرعی

mqb.ir Google PageRank™ Value from GoPageRank.com

همکاری

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۰۶ ب.ظ

از مربیان قرآن سراسر کشور درخواست می شود که تجربیات و فایل های آموزشی خود را برای در اختیار گذاشتن همه قرآن دوستان,از طریق تماس باما و یا ارسال مطلب به ایمیل زیر یاری فرمایید.درضمن مطلب به نام خودتان ثبت می شود.
ایمیل: mqbir@yahoo.com
تلفن:09158862887

  • ایران پرورش

همکاری

نظرات  (۶)

  • شادی زندگی
  • آقای قرآن عزیز کلیپ های تصویری با موضوعات رهبری ،امام زمان و...بسیار مورد توجه من می باشد اگر صلاح می دانید قسمتی با عنوان صوت و تصویر به منو ها اضافه شود
  • شادی زندگی
  • خواهش میکنم قابلی نداشت
  • شادی زندگی
  • آقای قرآن عزیزمن چطوری می تونم برای شما چند تا پاورپوینت بفرستم
    پاسخ:
    از طریق ایمیل زیر
    mqbir@yahoo.com
  • شادی زندگی
  • یادم رفت بگم ارادتمند شما شادی زندگی............
  • شادی زندگی
  • زندگی نکته ایست اگر لحظه ای به نکته ها نگاه کنیم خواهی فهمید لحظه ها از آن من و توست
    آقای قرآن عزیز من همچنان به نکته ای که گفتم معتقدم
    لطفا در جهت زیبا سازی فضای صفحه اول پاورپونت های حیوانات را از صفحه خانگی بردارید
  • شادی زندگی
  • آقای قرآن از وبلاگ شما دیدن کردم بسیار جالب بود تنها مشکل پرچم های وبلاگ بود که باعث سرگیجه می شود لطفا فکری به حال آنان بردارید
    پاسخ:
    ضمن تشکر از شما دوست گرامی، خیلی از دوستان به خاطر پرچم ها تشکر کردن 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    ابزار هدایت به بالای صفحه