قرآن ،کتاب هدایتگر

چاپ این صفحه
قرآن ،کتاب هدایتگر
تبلیغات
لیست دانلود بهترین نرم افزارها
آخرین نظرات
  • ۳۰ شهریور ۹۳، ۲۳:۳۲ - محمد سجاد
    ممنون

اوقات شرعی

mqb.ir Google PageRank™ Value from GoPageRank.com

پاورپوینت سخنان زیبا

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۵۶ ب.ظ

دریافت
عنوان: آرزوهای ویکتور هوگو
حجم: 2.27 مگابایت

دریافت
عنوان: چشم چرانی
حجم: 2.14 مگابایت

نظرات  (۱۵)

  • برای آنها که دوستشان داریم
  • در تنهایی و رخوت من تنها بی تو برای تو می مانم اما شاید لحظه ها مرا از تو دور می کند و شاید ثانیه ها دشمنی دیرینه با من و تو دارن من در آغوش سرد باد در آسمانهادر حرکتم با دستان گرمت گهواره آرامش من باش شاید لحظه در آغوش تو آرام گیرم
    ارادتمند همیشگی شما ..........................
  • .........................
  • سلام آقای قرآن مطلب زخرف مال 2روز قبل چرا امروز مطلب جدید نمیزارین ؟
    پاسخ:
    سلام فرصت نشد، به زودی به روز میشود
  • دخترآفتاب
  • چه کنم باهجرانت
    مایوسم از دیدارت
    جزبه طول شب هجران نتوان کرد بیان
    بس که شرح غم هجران تو بی پایان است

    سلام از اینکه کاندید شدید بسیار خوشحالم و برایتان بهترین ها را آرزومندم
    انشاالله در سایه التاف الهی موفق و پیروز باشید
    ارادتمند همیشگی شما ..............
  • شادی زندگی
  • سلام
    آقای قرآن عزیز چرا امروز پاور جدید نگذاشتین من از صبح منتظرم ؟؟؟
    ارادتمند همیشگی شما .............

  • دختر آفتاب
  • روزگار اگر اشکم رادرآورد . نفس را از من گرفت، تو مراقب نفسهایت باش
    شاید که دلی به نفسهای تو گرم باشد
    مراقب بزرگ تر های مهربانمان باشیم
    سلام پاور نصایح مثل بقیه جالب بود و به جا مرسی ممنون........
  • شادی زندگی
  • آقای قرآن عزیز پاور سیزده نکته بسیار جالب بود خیلی ممنون
    ارادتمند همیشگی شما...............
  • شادی زندگی
  • سلام آقای قرآن عزیز چرا پاورپوینت ها رو خودتان درست نمی کنید فکر کنم کار جالبی بشه البته میدونم که شما وقت ندارین ولی اگه بتونین برای هر مناسبت یا همون یاد ایام یه پاورپوینت بزارید خیلی خوبه مثلا جای حماسه 9دی امروز تو وبلاگ شما خالیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ارادتمند همیشگی شما ........
    پاسخ:
    سلام، شما آماده کنید، ما هم منتشر میکنیم
  • دختر آفتاب
  • فیض دو جهان به حب مولابسته است
    برگوشه ای از چادر زهرا (س) بسته است
    اجلاس گروه (پنج و یک )یک شوخیست
    دنیا به گروه (پنج تن) وابسته است
    ارادتمند شما ......
    سلام پاورپوینت ده نکته بسیار جالب بود
     ارادتمند شما .....
  • شادی زندگی
  • یار من یوسف نیا اینجا کسی یعقوب نیست
    لحظه ای چشمانشان از دوریت مرطوب نیست
    ای گل زهرا ی من از غربتت اشکی نریز
    نازنین ! اینجا خدا هم پیششان محبوب نیست
    گر چه هر جمعه ای زیبا رعایت می کنند
    بهترینم !این دعا ها جنسشان مرغوب نیست
    ارادتمند همیشگی شما شادی زندگی ...........

  • شادی زندگی
  • با تشکر
    ارادتمند شما شادی زندگی
  • شادی زندگی
  • محرم رفت اما دل ما پر آرزو ماند ....
    روزی که آمدی نگفتم چرا آمدی!!! اما امروز که می روی می پرسم چرا می روی ؟
    تاریخ روایتگر روزها و ثانیه هایی است که با صدا می آیی اما بی صدا میروی !!
    اگر میآیی چرا می روی اگر می روی چرا بی صدا می روی !!!
    آقای قرآن عزیز لطفا مناسبت ها مطالبی با سر فصل یا د ایام بگذارید تا برای یافتن مطالب دنبال نگردم ترجیح می دم در یک سایت قرآنی دنبال مطلب بگردم تا اینکه سایت هایی را باز کنم که مناسب سن من نیست
    سلام جالب بود خدا خیرتون بده به ما هم سر بزنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    ابزار هدایت به بالای صفحه